Miért fontos, hogy egy kis vállalkozásnak is legyen egy jó weboldala?

Korábbi cikkben beszéltünk arról, hogy miért fontos a weblap összefoglalóan. Merüljünk el azonban kicsit abban, hogy milyen lehetőségeket is tartogat egy weboldal a vállalkozásunk számára.

Nagyon sokan elkövetik azt a hibát, hogy nem befektetett pénzként gondolnak a weboldal készítés árára. Nem ablakon kidobott pénzre kell gondolni, hanem egy megtérülő befektetésre. A weboldal több ügyfélhez juthatunk el, többen ismerhetik meg a vállalkozásunkat, használhatjuk arra, hogy portfóliót jelenítsünk meg a cégünkről, információkat adjunk át vagy közelebbi betekintést adjunk a vállalkozás színfalai mögé.

A Facebook oldal nem váltja ki a weboldalt. A közösségi média oldalak nem szabhatóak személyre. Be tudjuk állítani a profilképet, esetleg egy borítóképet, megadhatunk bár adatok a vállalkozásról és ennyi. Nem alkalmasak arra, hogy megfelelő mélységig bemutathassuk a vállalkozásunkat. De természetesen ennek ellenére nagyon is van helyük a marketingünkhöz, hiszen kiváltani egy weboldalt nem tud, de kiegészíteni nagyon is. A közösségi média oldalainkon megjeleníthetjük a szolgáltatásaink rövid leírásait, mindennapi képeket a vállalkozásunkból. Fontos, hogy a követőknek adjunk minél több értéket, a posztjainkban adhatunk tippeket, tanácsokat attól függően milyen területen tevékenykedik a vállalkozásunk.

Ha a szolgáltatásaink vagy termékeink száma kevés, még nem kell kétségbe esni.

Azért mert kevés dolgot tudunk kiírni az oldalra, ez még nem jelenti azt, hogy a potenciális ügyfeleink nem szeretnék azt tudni. Minden információ a vállalkozásról a weboldalra látogatónak értékes információ lehet. Nincsen olyan szabály, hogy csak és kizárólag nagyon nagy terjedelmű oldalakat szabad csinálni, sőt! Gyakran egy kevés termékkel rendelkező webshop hatékonyabb tud lenni a kevés – de koncentrált információk miatt.

Gondoljunk a cégünk honlapjára úgy mint egy kirakatra. Ide tényleg mindent kirakhatunk és ki is kell tennünk a legszebb portékánkat.

A fizikai bolt és a Facebook fiókunk, esetlegesen az Instagram fiókunk kiegészíti egymást. A fizikai bolt nem mindig van nyitva, ellenben egy weboldallal ami a vásárlóknak a legkényelmesebb helyzetben is elérhető, információ forrás és kapcsolatfelvételi lehetőséget is jelent.

Egy jó weboldal manapság nagy szerepet játszhat abban, hogy a kis vállalkozásunk további fejlődésnek induljon és nagy vállalkozássá váljon.

Close Menu